Často kladené otázky - FAQ

Výhody naší metody:

  • vytvoření sjednoceného atraktivního vzhledu velmi podobného originálnímu
  • hloubkové odstranění nežádoucích oxidací, koroze, nečistot, karbonu a špíny i v těžko dostupných místech například mezi žebry chlazení bez narušení vrstvy materiálu dílce
  • možnost použití pro přesné strojní součástky, kde je nutné dodržet výrobní tolerance
  • trvanlivá ochrana proti oxidaci, špíně a snadná údržba
  • v porovnání s pískováním resp. suchým tryskáním nedochází k erozi či ulpívání abraziva v materiálu, stejně jako nežádoucímu zahřívání
  • na rozdíl od chemického čištění není nutné demontovat ocelové, pryžové a plastové komponenty

Jaké materiály lze čistit?

Metoda je díky své šetrnosti vhodná téměř pro všechny materiály.

  • Hliník a jeho slitiny (magnesium, dural...)
  • Slitiny s obsahem zinku
  • Mosaz
  • Měď
  • Nerezová ocel
  • Ocel
  • Stříbro
  • Plasty

V případě dotazů na jiné druhy materiálů nás neváhejte kontaktovat.

Jaké součásti nejčastěji čistíte?

Především komponenty automobilů a motocyklů - veteránů. Jde například o bloky motorů, hlavy válců, kartery, víka, karburátory, skříně převodovek, ventilová víka, zoxidované plasty atd.

Jak velké součásti lze čistit?

Jsme schopni čistit naprostou většinu motorových skříní a převodovek osobních automobilů a motocyklů. V případě nejasnosti doporučujeme dotaz s uvedením rozměrů součásti, kterou chcete čistit.

Jak mají být díly pro čištění připravené?

  • základně omyté, tedy zbavené velkých nánosů bahna
  • základně odmaštěné, tedy zbavené většího množství olejů, tuků a silikonového těsnění
  • demontovány pohyblivé části např. valivá ložiska, vahadla, vačky, plováky atd.

Pokud díly nejsou dodány v odpovídajícím stavu, účtuje se příplatek za jejich přípravu.

Lze čistit kompletní sestavený motor nebo převodovku?

Ano, ale sestava musí být dodána perfektně utěsněná proti vniknutí tlakové vody a média. Odpovědnost za případné škody vzniklé vniknutím vody a média dovnitř agregátů nese zákazník.

Budou mít mé hliníkové díly zrcadlový lesk?

Nebudou a ani to není naším záměrem, protože naprostá většina hliníkových dílů na veteránech takto nikdy nevypadala. Pokud ale plánujete leštit do zrcadlového lesku, je naše metoda velmi vhodnou přípravou, neboť dojde odstranění nejtvrdších vrstev oxidací a špíny. Leštění do vysokého lesku jde lépe a docílíte kvalitnějšího výsledku za méně času.

Odstraní čištění hluboké škrábance, vrypy a jiné stopy mechanického používání?

Díky své šetrnosti naše technologie takové nedostatky odstranit neumí. Pokud tyto vady chcete odstranit, doporučujeme nejprve vybrousit, případně svařit (umíme zajistit).

Jak vypadá vyčištěný povrch?

Finální povrch se může poněkud lišit v závislosti na stavu a kvalitě dodaného kovového dílu. Obecně lze říci, že výsledkem naší práce je povrch jemně lesklý, barevně sjednocený, tzv. saténový povrch a velmi snadně udržitelný.  Pro bližší představu doporučuji navštívit naší galerii.

Vyčištěný díl je okamžitě připravený k montáži.

Jak jsou vyčištěné díly chráněné proti nežádoucím vlivům oxidací, špíny atd.?

Aplikací naší metody se rezistence materiálu vůči nežádoucím oxidacím zvyšuje a při běžném použití není přímo nutné dále konzervovat. 

Na přání je možné aplikovat šetrnou konzervaci speciálním přípravkem, který perfektně chrání povrch po dobu 6-24 měsíců (podle prostředí a použití). To je vhodné zejména do nepříznivého prostředí (zimní provoz atd.). 

Odstranění nečistot a údržba finálního povrchu je velmi snadná jen pomocí vlhkého hadru.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky